Gerard

Snelle levering Netjes afgeleverd

Top en snelle levering

Super snelle levering en aardige bezorger en ophaler

Wat een enorme hulp! Fantastisch bedrijf

Van bestellen, vragen beantwoorden, plaatsing van de container, afhalen van de container en alle hulp tussendoor alles liep soepel en zeer klantvriendelijk! De medewerkers van het bedrijf, zowel klantenservice als chauffeurs, zijn zeer klant gericht, klantvriendelijk en denken graag met je mee. Tijdens een pittig klus waren deze mensen mijn helden van de dag. Zeer tevreden over het gehele proces. Als ik ooit weer een container nodig heb weet ik 100% zeker waar ik het huur!

Meedenkend top bedrijf

Zeer tevreden.

Goed !

Om 16:00 uur een bak besteld, om 16:10 een bevestiging dat de bak de volgende dag zou komen en die was er ook om 14:00. Op halen ging precies zo. Bellen dat de bak veel eerder vol was en de volgende ochtend kon ik weer parkeren op de plek waar de bak had gestaan. Alles heel vlot en gemakkelijk. Bedankt Saar.

Fantasties

Ik was extreem blij en betaalbaar

De container werd snel geleverd en op tijd opgehaald.

Top geregeld

Super snelle levering altijd vrolijke chauffeurs

Snel kunnen leveren en nog sneller weer opgehaald,prijs ook goed. Volgende keer weer.

Service zoals service moet zijn

Snel, op tijd en vriendelijk personeel. Reageren snel op vragen.

Makkelijk en snel

Bij Renewi 3 keer besteld en 4x fout gegaan.. hier bij de spelt tot nu toe alles goed gegaan. En bij vragen telefonisch snel aan de beurt. Echt top

Perfect geregeld

Prima geregeld met brengen en ook weer ophalen.

Boris

Alles goed, snel levering, goede service

Snelle service en uitstekend op de hoogte gehouden.

Bij het bestellen van een container werden onze vragen telefonisch snel beantwoord. De container werd op de afgesproken dag geleverd. Op afstand is dit goed te volgen, via de link die je krijgt. Ook bij ophalen, kun je via de link volgen of de container al opgehaald is. Dit is erg prettig als je zelf niet in de directe omgeving woont.

Goede communicatie, alles snel geregeld !

Plotseling eerder een grofvuil container nodig. Door de korte lijnen alles prima geregeld en container goed en snel geplaatst door zeer vriendelijke chauffeur. Ophalen was ook weer na telefonisch contact direct geregeld. Top dank jullie wel!

Snel een correct

De twee containers werden op korte termijn geleverd en door de chauffeur keurig op de gewenste plek gezet. Het doorgeven van de aflevertijd is ook prettig.

bijzonder snel

goed geregeld maandag middag besteld dinsdagmorgen bezorgd en ook op gestelde datum weer opgehaald .het kan niet beter groet Joop van der Meer

Alles volgens afspraak

Voor de verbouwing van de keuken hebben we een afvalcontainer besteld. De website geeft duidelijke informatie over welke we nodig hebben. Vooraf werden we e-mail goed op de hoogte gehouden over de planning. Op de afgesproken dagen is de container gebracht en weer opgehaald. Al met al een positieve en professionele ervaring

Zeer tevreden met de service

de chauffeur belde keurig van te voren dat hij er aan kwam, tevens zette hij de container precies op de plek waar ik deze wilde hebben. Ook het ophalen van de container was na een telefoontje direct geregeld. Prima service

Super Service!

Wat werd er enorm met ons, de Giovanni van Bronckhorst Foundation, meegedacht! Toen we erachter kwamen dat we toch iets meer rommel hadden en de containers vol waren, werd er dezelfde dag nog een nieuwe gebracht! En de collega die kwam laden en lossen was ontzettend aardig en buitengewoon kundig! Dankjulliewel! Mede dankzij jullie service kunnen wij op onze nieuwe lokatie nog meer kinderen aanvoerder maken van hun eigen toekomst! Jacqueline Jonkhart Directeur

De levering van de containers gaat tot nu toe goed

Service is goed en snelheid containers leveren

De container werd optijd geleverd.en opgehaald..

Zeer tevreden!

Simpel te bestellen. Wordt netjes op tijd gebracht en weer opgehaald op de gevraagde dag.

Goed geïnformeerd en alles conform afspraak

De containers (inmiddels al 5 stuks) werden keurig volgens afspraak geleverd en opgehaald. De informatie die je ontvangt als je besteld is handig en informeert duidelijk over e.e.a.. Dankzij de link kun je precies zien waar de chauffeur is en hoe lang het dus nog ongeveer duurt voordat hij komt. Chauffeur dacht goed mee en plaatste de containers op de door ons gewenste plek.

Goed geregeld

Zoals altijd was de container op tijd en netjes afgeleverd ook het ophalen was geen probleem en ook weer volgens afspraak top

Blokland 18

2441GG Nieuwveen